message |
Ναι |
last_name |
Κυρκόπουλος |
first_name |
Χρήστος |
Father_name |
Μιλτιάδης |
date_of_birth |
05/06/1998 |
place_of_birth |
Καστοριά |
adt_passport |
ΑΗ 299910 |
country |
Ελλάδα |
city |
Άργος Ορεστικό |
address |
Ορέστου 19 |
cell_phone |
6987335911, 2467041665 |
email |
xristoskirko@gmail.com |
proptyxiako |
Α.Π.Θ., Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 8,53 |
mathima |
Διδακτική Φυσικών Επιστημών: Διδασκαλία και Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες, 10, Διδακτική Φυσικών Επιστημών: Φυσικές Επιστήμες για την Εκπαίδευση του Πολίτη, 10, Έννοιες των Φυσικών Επιστημών και η Διδασκαλία τους στο Δημοτικό Σχολείο, 9, Φυσικές Επιστήμες και Πολιτισμός στην Εκπαίδευση, 10 |
ptyxiaki |
Στη μορφή: Θέμα πτυχιακής, επιβλέπων, βαθμός |
proptyxiako_2 |
Στη μορφή: Ίδρυμα, Σχολή, Τμήμα, Βαθμός |
pms |
Στη μορφή: Ίδρυμα, Τμήμα, τίτλος Μεταπτυχιακού, Βαθμός |
diplomatiki |
Θέμα Διπλωματικής, επιβλέπων, βαθμός |
pms_2 |
Στη μορφή: Ίδρυμα, Τμήμα, τίτλος Μεταπτυχιακού, Βαθμός |
didaktoriko |
Στη μορφή: Τίτλος, Ίδρυμα, Σχολή, Τμήμα, Βαθμός |
lang2 |
Στη μορφή: Πιστοποιητικό ή πτυχίο, Επίπεδο |
computer |
Στη μορφή: Πιστοποιητικό ή Πτυχίο, επίπεδο |
publications |
Στη μορφή: Μέσο δημοσίευσης, Τίτλος δημοσίευσης, έτος, σελ. (αλλαγή γραμμής με κάθε καταχώρηση) |
conferences |
Στη μορφή: Τίτλος συνεδρίου, τίτλος ανακοίνωσης, έτος (αλλαγή γραμμής με κάθε καταχώρηση) |
researchprog |
Στη μορφή: Τίτλος προγράμματος, Επιστημονικά Υπεύθυνος, ειδικότερη απασχόληση (αλλαγή γραμμής με κάθε καταχώρηση) |
epimorfosi |
Όχι |
programmata |
Όχι |
experience |
Όχι |
more |
Συμμετοχή στο “ATLAS MOOC – ENJOY SCIENCE’’: μαζικό ελεύθερο διαδικτυακό μάθημα για τη διδασκαλία εννοιών και φαινομένων των φυσικών επιστημών (Massive Open On-line Course – MOOC on Science Literacy)
Ερευνητική ομάδα ATLAS – A Teaching & Learning Approach for Science του Εργαστηρίου Ψηφιακής Ανάλυσης & Σχεδιασμού Εργαλείων Μάθησης (DiDes – Digital Analysis & Educational Design) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Α.Π.Θ.
Συμμετοχή στο “CASE & GSO4SCHOOL International onlineμconference STEAM Approach in Science Education December 1st-3rd, 2020
Χρήση νέων τεχνολογιών από κοινού με τους/τις μαθητές/τριες για την δημιουργία ταινιών αργού animation (slow-mation) και μικρού μήκους με θέματα των Φυσικών Επιστημών που επιλέγονται από τα παιδιά και είναι σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα.
Συστατικές επιστολές
|
|